Úgy gondoltam, hogy a mobilmarketing témában most a legcélszerűbb értekezni, hiszen hamarosan lehull a lepel a Samsung olyannyira titkolt Projekt J-jéről, vagyis a Galaxy S4-ről.
A médiában már hónapok óta megy a találgatás, hogy milyen lesz az új okotelefon és mikor jelenik meg. Olvashattunk már január, februárt, jövőhetet, hajlítható kijelzőt és minden más finomságot...
A Samsung CES Fórumról, amely februárban került megrendezésre Monacóban, állítólag kiszivárgott az S4 fotója, de a valóság az, hogy még senki nem láthatta, hogy milyen is lesz valójában az új telefon.
Nem kis erőfeszítés egy ilyen Projektet felépíteni, tökéletes időzítéssel téve mindezt, hiszen az iphone 5 lassan fél éves. A Samsung rengeteg energiát és pénzt fektet Projekt J-be, hogy ezzel próbáljon erőfölényt szerezni az Apple felett.
Múlthéten tartotta a Samsung a hivatalos 'belső' konferenciát, ahol minden mobilos azt hitte, hogy megismerheti az S4-et. Csalódniuk kellett, hiszen a kiléte a mai napig nem került felfedésre teljesen, hiszen még nincs meg a végleges változat. Hiába szivárognak ki állítólag kémfotók, még nem láthatta a fejlesztőkön kívül senki sem a végleges S4-et.
A Samsung központilag meghatározza a guideline-t, amelyet minden országban követnie kell a marketing teamnek, és amely alapján saját stratégiát kell kiépíteniük az új készülék bevezetésére. Mindennek ütnie kell, jókor és jó helyen, ez nem lesz kis feladat a hazai piacon sem.
A hivatalos bejelentés március 14-én lesz New Yorkban, Magyarországon pedig pénteken.
A boltokban várhatóan április végén lesz kapható.
Óriási médiafelhajtás övezi, kérdés, hogy vajon a Samsung eléri az egyik célját, és felül tudja múlni az iphone 5-öt minden tekintetben?
A management plan nem kevesebb, mint 100 millió db eladott S4-es 2013 végéig.
Annyi biztos, hogy másodpercenként 13 db Samsung telefont adnak el a világon...
A támadás megkezdődött online, az első vírusvideó..
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése